onsdag, april 05, 2006

Opfølgning af Pressemeddelelse

Det er nu en uge siden, jeg udsendte pressemeddelelse til nedenstående liste af personer, som jeg forestillede mig kunne være interesserede i turisme på Lolland-Falster - og ikke mindst i en åben debat om den aktuelle indsats for at tiltrække flere turister til regionen.

Min liste må have været meget langt fra målgruppen, idet kun de 9 personer/organisationer, der er mærket med en stjerne på listen nedenfor, har reageret på min henvendelse, mens de øvrige 52 alle har været tavse. Om det betyder, at resten er ligeglade, mener at offentlighed er af det onde, mener at det går fint, som det går - eller har travlt med andre vigtige gøremål, ved jeg naturligvis ikke.

Men det er svært at tro, at mange personer med indflydelse på markedsføringen af regionen, enten som beskæftiget indenfor turisterhvervet eller som politisk ansvarlige, ikke har nogen mening om den nuværende og fremtidige indsat for denne indtægtsmulighed.

Jeg sender derfor endnu engang en opfordring om, at delagtiggøre borgerne på Lolland-Falster i deres opfattelse af, hvorledes turistindsatsen kan forbedres og håber, at lidt flere vil tage sig tid til at bidrage til min enetale.

Modtagere af pressemeddelelsen, den 28 marts 2006

* Anne Svendsen
* Bo Abildgaard
* Claus Bakke
* Kirsten Sydendal
* Guldborgsund-Nyt.dk
* John Brædder
* Lennart Damsbo-Andersen
* Lokalnyheder.nu
* Østdansk Turisme

Bent Jørgensen
Bent Pedersen
Den Lille Gule
Den Lille Turisme
DR-Regionalen
Edvard Traberg
Erhvervs- og byggestyrelsen
Erhvervsråd Lolland-Falster
Extraposten
Femern Bælt Forum
Gert Kræsing
Guldborgsund Kommune
Hans Aage Pedersen
Heidi Wael
Henning Kamper
Info Storstrøm
Jens Erik Boesen
Jens Petersen
John Olesen
Kaj Petersen
Karin Wood Pedersen
Kim Grützmeier
Kim Winther Jensen
Kurt Petersen
Lene Hatt
LF Folketidende
LF Kommunesamarbejde
Linda Sivebæk Andersen
Lolland kommune
Lollands-Posten
Martin Lhose
Mogens Mygin
Nakskov Turistbureau
Nordfalsters Avis
Nykøbing Turistinformation
Nysted Turistbureau
Ole Bronné Sørensen
Ole Nisbeth
Peter Olsen
Poul Henrik Pedersen
Preben Bonde
Preben Rasmussen
Radio Sydhavsøerne
Rasmus Bo Andersen
Rene Christensen
Rødby Turistbureau
Saxkøbing Avis
Stubbekøbing Turistforening
Svend-Erik Kristensen Nyk
Tonni Kragh
TV Øst
Ugeavisen Guldborgsund

Ingen kommentarer: