mandag, marts 27, 2006

Henvendelse til ansvarlige turistorganisationer

Da denne blog er nystartet, er den tidsmæssige rækkefølge af mine tidligere forsøg på at starte en offentlig debat om markedsføring af Lolland-Falster på Internettet lidt rodet, idet jeg har valgt, at publicere en række af mine tidligere indlæg i mere eller mindre tilfældig rækkefølge.

Ordet debat er en tilsnigelse. Det er desværre endnu ikke lykkedes, at formå de ansvarlige personer til at ytre sig i debatten, så indtil videre er det mest en debat med mig selv.

Jeg er igang med at udarbejde en mailingliste, som vil indeholde addresser på en række af de ansvarlige turistorganisationer på Lolland-Falster, der alle vil modtage information om denne blog. Listen vil blive publiceret her så snart den er færdig og mails afsendt.

Måske dette kunne medvirke til en lidt mindre ensidig debat...?

Ingen kommentarer: